Geen KVW
zonder vrijwilligers

De KinderVakantieWeek wordt volledig georganiseerd en begeleid door vrijwilligers. Voorafgaand aan de week is een werkgroep samen met subgroepen druk in de weer om het programma samen te stellen en alles te regelen. Tijdens de week bouwen we op tientallen vrijwilligers die groepjes begeleiden en een crew die diverse hand- en spandiensten levert. Zonder vrijwilligers kan de KVW niet bestaan.

Jouw hulp is nodig!

Alle hulp is welkom. Kijk hieronder welke vorm van vrijwilligerswerk bij jou past en meld je aan zodat we de KVW nog vele jaren kunnen laten bestaan!

Organisatie voorafgaand aan de week

Draai jij je hand niet om voor het regelen van inschrijvingen, het aanvragen van een vergunning, groepsindelingen of een programmaboekje maken?

Of zet je graag een speurtocht in elkaar, verzin je toffe spelletjes

voor een zeskamp of bedenk je de leukste knutselactiviteiten?

Wij kunnen altijd hulp gebruiken in de organisatie van de KVW. Neem dus snel contact met ons op!

Groepsleiding
tijdens de week

Als groepsleiding begeleid je samen met een aantal andere vrijwilligers 1 van de ongeveer 20 groepjes kinderen. Onder begeleiding van jullie timmeren de kinderen een mooie hut, spelen ze allerlei leuke spelletjes, kunnen ze volop knutselen en schminken. Ook voor jullie zelf hebben we een leuk programma en er wordt goed voor jullie gezorgd! Lijkt dit je leuk? Meld je dan snel aan

Hand-en spandiensten tijdens de week

Tijdens de week moeten er veel dingen gebeuren. Het geluid klaar zetten, de ranja tappen, spijkers uitdelen, knutselen begeleiden, boodschappen doen, broodjes smeren en ga zo maar door. Ook voor deze hand- en spandiensten hebben we vrijwilligers nodig. Lijkt het jou ook zo gezellig om 300 kids een super leuke week te laten beleven? Meld je dan snel aan!